מוצרי התוכנה של מיקרוסופט מחלקים ל-שלוש קבוצות של מוצרים:

  • אפליקציות
  • מערכות הפעלה
  • שרתים

Service Provider License Agreement (בקצרה SPLA) הוא פתרון הרישוי האולטימטיבי לחברות מחשוב המבקשות לספק שירותי אונליין ללקוחות קצה. עולם הענן תופס תאוצה ועמו החתירה אחר מודל רישוי מתאים, הסכם ה- SPLA  הוא פתרון רישוי ייחודי מאפשר לאינטגרטורים/ משווקים/ חברות מחשוב לספק פתרונות ענן מבוססי טכנולוגיות מיקרוסופט בפשטות ויעילות עם מקסימום רווחים ומינימום עלויות.

כחלק ממהפכת שרותי הענן בעולם התוכנה חברת מיקרוסופט בעיצומו של תהליך חדשני במודל הרכישה והרישוי של מוצריה. מיקרוסופט השיקה מודל עסקי חדש שכבר הוכיח  את יעילותו בארה"ב, באירופה ועכשיו בישראל ע"י מינוי חברת אבנט תקשורת (ABnet) להיות המפיצה היחידה בישראל לפתרונות הענן במודל החדש. המודל החדש של מיקרוסופט מאפשר למשווק לרכוש מוצרים באופן יעיל מקצועי ומהיר שעיקרו חשיפה למגוון מוצרים, גמישות, חיובים חודשיים, אוטומציה מלאה, שרותי תמיכה ועוד. התהליך כולו מתבצע בכתובת אחת: אבנט (ABnet), חברת ההפצה המתמחה בהפצת פתרונות תקשורת, אחסון, גיבוי, אבטחת מידע, רישוי וענן. למשווקי אבנט (ABnet) הנבחרים תהא היכולת לנהל בעצמם MINI SITE  תחת מעטפת האמצעים והכלים שתעמיד אבנט בענן, ועל ידי כך המשווקים ינהלו את מעגל המכירות והשירות באופן פרטני מול כלל לקוחותיהם  בכל זמן ומכל מקום בזמינות של 24/7.

Azure Backup הינו שירות גיבוי מבית Microsoft Azure המסייע בהגנה על קבצים ותיקיות באופן אמין,מאובטח וחסכוני. הגיבוי נעשה לקבצים ותיקיות מקומיות אל הענן עבור מגוון שרתים ותחנות קצה. בזכות שילוב מלא עם Microsoft System Center Data Protection Manager, יכול Azure Backup לסייע בין היתר בגיבוי מידע אפקטיבי של SQL Server ,Windows ,Microsoft Exchange ,Microsoft SharePoint ומכונות וירטואליות של Hyper-V. ב- Microsoft Azure יש לכל לקוח כספת גיבוי, בה נשמרים הנתונים מוצפנים עם מפתח ייחודי ויעודי ללקוח. ניתן לגבות אל הכספת את הנתונים מהאפליקציות והשרתים ולשמור אותם בעזרת יכולת Retention של עד 99 שנים!!!

לגרסת PDF אונליין הקליקו כאן

מדריכים למוצרים  Oceana, Equinox , IP Office

בכל מדריך מידע מקיף הכולל מצגות,סרטונים קורסים מוצעים והסמכות נדרשות עבור המוצר

EquinoxIP Office - Oceana

AVAYA הינה חברה גלובלית לפתרונות UC.

בשנים האחרונות AVAYA הינה מובילה בתחום ה Video Conference. במצגת הבאה תוכלו למצוא חומר בנושא קונפיגורציה למערכת IP OFFICE SOPIA XT5000 BUNDLE. המערכת הינה מערכת פשוטה אשר נמכרת עם או בלי מערכת IP OFFICE.

9 ו E159 תחנות עגינה וטלפונים חכמים מבית Avaya הינם תחנת עגינה לטלפון החכם. מוצרים אלו תומכים ב Bluetooth. המוצרים ממשים את חזון ה BYOD – BRING YOUR OWN DEVICE. יתרון מובהק הוא השילוב בין טלפון סלולרי לטלפון שולחני. כאשר הטלפון מחובר למערכת העגינה, הוא נרשם למרכזיית AVAYA כטלפון SIP. מאפשר חיוג דרך אנשי הקשר, וקבלת שיחות מהסלולר למשרד. המוצר תואם טכנולוגית ANDROID ו IOS. כמו כן נעשו הכנות ובוצעו בדיקות קפדניות לטבלטים של APPLE ו SAMSUNG.

Avaya הינה חברה עולמית לפתרונות תקשורת, לאחרונה רכשה חברת Avaya את חברת ESNA. הרכישה תעזור ל Avaya בתחום ה UNIFIED COMMUNICATION. בעתיד הלא רחוק תציע Avaya רכישת SOFTPHONE ללא התקנה ע"ג דפדפן האינטרנט.

הקליקו כאן להורדת מצגת מפורטת

Avaya הינה חברה גלובלית למוצרי תקשורת המספקת פתרונות למוקדי שירות וניהול חווית הלקוח. Avaya מספקת שירותים לארגונים גדולים Enterprise, חברות Midmarket, עסקים קטנים וארגונים ממשלתיים ברחבי העולם. Avaya הינה חברה מובילה בתחום ה-Video Conferencing , UC- Unified Communication, וה- NETWORKING.

הפתרונות של Avaya מפגישים אנשים עם המידע בזמן הנכון בהקשר הנכון וברמה גבוהה של תקשורת בין לקוחות, צוותי עובדים ושותפים ביעילות ובמהירות.

הפתרונות של Avaya נועדו להיות גמישים אמינים ומאובטחים, המסייעים להפחית עלויות ולפשט את הניהול. פתרונות אלו זמינים במגוון רחב אפשרויות כולל כשירות בענן ציבורי, משולב (היברידי) וענן פרטי, כמו גם באתר הלקוח.

Avaya חרטה על דגלה את שימור ההשקעה כמצויין במסמך הבא:

IP Office CompatibilIty Matrix הקליקו להורדה בפורמט PDF

מסמך זה נועד לבדוק טרם ביצוע שדרוג IPOFFICE, כי קיימת תמיכה בכלל הציוד. מומלץ מאוד לבדוק לפני שדרוג תוכנה, שאכן כל החומרה נתמכה לאחר השדרוג.

Avaya הינה חברה גלובלית למוצרי תקשורת המספקת פתרונות למוקדי שירות וניהול חווית הלקוח. Avaya מספקת שירותים לארגונים גדולים Enterprise, חברות Midmarket, עסקים קטנים וארגונים ממשלתיים ברחבי העולם. Avaya הינה חברה מובילה בתחום ה-Video Conferencing , UC- Unified Communication, וה- NETWORKING.

Avaya Support הינו מרכז התמיכה המקיף של Avaya. באתר תוכלו למצוא שדרוגי תוכנה, פתרונות לתקלות, מאגר מידע, שאלות נפוצות ורישוי. הקליקו כאן לקבלת הסבר לשדרוגי תוכנה לכלל הציוד של Networking, Video, Voice and Unified Communication :Avaya.

הקלק כאן למצגת בפורמט PDF.

Avaya מציגה מערכת Contact Center (מוקד שירות) קלה לתפעול ובעלת אפשרויות מתקדמות. בשנים האחרונות הדרישות והציפיות של הלקוחות ממערכת תקשורת איכותית עלו באופן דרמטי, דרישות אלו מחייבות פיתוחים מגוונים ורחבים בעלי יכולות שלא היו קיימים קודם לכן בכדי לענות על הדרישות. עסקים חייבים להיות מסוגלים להגיב במהירות, ביעילות ובאופן מדויק ללקוחות שלהם ואין זה משנה באילו ערוצים או מדיות , לכן עסקים שרוצים לבדל עצמם ולהוביל שוק או פתרון, חייבים להיות מסוגלים לספק שירות מעולה ואיכותי, שירות מותאם לצרכים האישיים של לקוחות ולהיות נגישים סביב השעון עם יכולת להגיב במהירות וביעילות.

הפיתוח של Avaya נעשה בהתאם לדרישות הנ"ל ומהווה פתרון מקצה לקצה לעסקים שרוצים לבדל את השירותים שלהם ולספק פתרונות מתקדמים ללקוחות מרוצים.

מרכזיית Avaya IPOFFICE, בעלת 2 מערכות CALL CENTER.

  • מערכת קלה לתפעול מסוג IPOCC בעלת יכולות בסיסיות של CONTACT CENTER.
  • למערכת תמיכה בעד 125 נציגים ואפשרויות הרחבה עד 250 נציגים.
  • מערכת מתקדמת מסוגACCS בעלת יכולות מתקדמות של CONTACT CENTER.
  • למערכת תמיכה בעד 250 נציגים ואפשרויות הרחבה עד 400 נציגים.
  • המערכת תומכת בהתממשקות ל Experiance Portal, Avaya OneX Portal.
  • בעתיד המערכת תציע (ע"פ דרישה) תמיכה מלאה בעברית.
  • המערכות של Avaya קלות מאוד להתקנה ותפעול. בניית ה IVR מבוצעת ע"י בניית דיאגרמת בלוקים בתוכנת הניהול. המערכות נתמכות בגרסאות IP500v2 ואו IP OFFICE SERVER EDITION. המערכות תומכות בבניית קמפיין וחיוג מקובץ EXCEL.

הקליקו כאן להורדת מצגת מפורט בפורמט PDF.

הצטרף לאבנט ולך על בטוח לענן

גלו איך פלטפורמת הסחר האוטומטית של אבנט מאפשרת לכם המשווקים לרכוש ולנהל שירותי ענן עבור לקוחותיכם!

כיום בעידן שבו ארגון יעיל נדרש:

  • לעלויות תפעול ברורות
  • שליטה מלאה בהוצאות
  • עמידה בדרישות הלקוח
  • התמקדות ביכולות ליבה אך במקביל לשילוב דינאמיות
  • גמישות ויכולת עבודה מרוחקת מכל מקום בעולם

מחשוב ענן נותן פתרון מעשי ויעיל לכל הנקודות הללו.

אודיוקודס מתמחה בפיתוח מוצרים להעברת קול ונתונים ברשתות תקשורת, המאפשרים לחברות לבנות רשת תקשורת על בסיס פרוטוקול האינטרנט (VoIP) כשהן נהנות מאיכות של רשת תקשורת טלפוניה רגילה וביניהם:

פתרונות משלימים ל-Skype for Business ול-Microsoft Teams, פתרונות Voice ונתונים לארגונים, תשתיות IP למוקדי שירות, ומספקת לחברות ולספקי שירות אבני בניין לישום פתרונות VoIP כגון IP PBX IP Centrex, מתן עזרה בתכנון והטמעת הפתרון, SBC, Gateway, Recording וטלפונים.

מוצריה של החברה כוללים חומרה תוכנות ושבבים להמרת אותות אנלוגיים לדיגיטליים (DSP), כרטיסי תקשורת ותוכנות תקשורת

הוטמעו מודולים המותאמים אישית לחברה בהם ניהול מצאי קלטות ומדיניות גיבוי בין דיסקים לקלטות, המותאם למערכות אחסון Netapp המשמשות את החברה, דבר שתרם לייעול ההטמעה

למאמר המלא